۴ نکته برای انتخاب بهترین پارکت لمینت !

۴ نکته برای انتخاب بهترین پارکت لمینت !

همیشه انتخاب محصولی برای خرید سخت و دشوار بوده و اگر این محصول پارکت لمینت باشد، سختی آن دو چندان می­شود. اگر چه نوع، رنگ و جلوه ی پارکت لمینت بسیار زیاد است و این تنوع از یک سو باعث آزادی عمل در انتخاب می­شود، اما از سوی دیگر باعث سردرگمی در بین انبوهی از پارکت لمینت ها می­شود. برای رهایی از این سردرگمی بهتر است ۴ نکته را قبل از خرید پارکت لمینت خود، مورد توجه قرار دهید. قبل از هر نکته ای به این مورد توجه داشته باشید بهترین پارکت لمینت الزاما برای شما بهترین انتخاب نخواهد بود و نکات بیشتری باید مد نظرتان باشد.

حالا بریم به سراغ ۴ نکته  برای انتخاب بهترین پارکت لمینت مناسب خود و ببینیم به چه نکاتی باید توجه کنیم.

                                                                           بهترین پارکت لمینت در خانه

 

  • دوام پارکت لمینت

اولین نکته ای که حتما باید توجه کنید دوام و طول عمر پارکت لمینت است چرا که ما قرار نیست بعد از چند ماه لمینت های خود را عوض کنیم پس، اصلا خوشایند نخواهد بود لمینت ما بعد از مدت کوتاهی خراب شود. دوام پارکت به کلاس آن و نوع کلیک های آن بستگی دارد. اگر در مکان شلوغ و پر رفت و آمد قرار هست از پارکت لمینت استفاده کنید حتما باید دارای کلاس بالا باشد ولی اگر در مکان مورد نظر تردد کم است میتوان از کلاس پایین نیز استفاده کرد. علاوه بر کلاس پارکت، سیستم قفل یا همان کلیک پارکت لمینت بسیار مهم و ضروری است و حتما دقت کنید که پارکت لمینت انتخابی دارای کلیک باکیفیت باشد.

 

                                                                              دوام پارکت لمینت

 

  • تناسب پارکت با محیط

زیبایی پارکت لمینت  خیلی مهم و ضروری است و قبل خرید حتما به دکوراسیون محل مورد نظر و رنگ هایی که در مکان استفاده شده است توجه کنید تا پارکت لمینت های شما با آن ها همخوانی داشته باشد.

حتما به استایل و سبک مکان مورد نظر هم توجه کافی داشته باشید، مثلا برای سبک های مدرن و امروزی پارکت به رنگ طوسی بیشتر توصیه می­شود.

                                                                   توجه به استایل خانه و پارکت لمینت

 

  • ضخامت پارکت لمینت

اگر ضخامت پارکت لمینت مناسب باشد، می­تواند عایق مناسبی برای گرما باشد. معمولا ضخامت پارکت ها از ۶ تا ۱۵ میلیمتر می­باشند که ضخامت های ۸ تا ۱۲ میلیمتر می­تواند مناسب باشد. برای این که پارکت لمینت عایقی در برابر انرژی و سر و صدا باشد می­توانید از فوم مخصوص زیر پارکت نیز استفاده کنید.

                                                                        ضخامت مناسب پارکت لمینت در خانه

 

  • محل مورد نظر

مکانی را که می­خواهید از پارکت لمینت استفاده کنید، حتما مورد توجه قرار دهید و نسبت به آن مکان، انتخاب پارکت خود را انجام دهید. به عنوان مثال اگر آشپزخانه خود را می­خواهید پارکت لمینت کنید و یا مکانی که می­تواند در معرض آب و رطوبت باشد از پارکت لمینت های ضد آب استفاده کنید. در مکان هایی که شلوغ و پر رفت و آمد است به کلاس پارکت، رنگ پارکت و جنس آن هم توجه کنید که خیلی سریع خش دار و خراب نشود.

                                                                    پارکت لمینت مناسب مکان مورد نظر

 

جمع بندی

انتخاب پارکت لمینت می­تواند کاری مشکل و زمان گیر باشد اما طبق نکاتی که با هم بررسی کردیم و با توجه به فضا و نسبت به بودجه ای که در نظر گرفته اید می­توانید ذهن خود را منسجم تر و بهتر مدیریت کنید تا مناسب ترین انتخاب را انجام دهید و از انتخاب خود راضی باشید.

گروه هاوین  با برند پارکت بوهمبرگ، بزرگترین تولید کننده پارکت لمینت در ایران سعی دارد  با بهترین کیفیت محصولات خود را به شما عزیزان عرضه نماید تا با محصول ایرانی و کیفیتی عالی خانه های خود را آذین بخشید.

نظرات

نظری برای این مطلب درج نشده

ارسال نظر