۳ روشی که آینه می تواند اتاق را زیباتر کند

۳ روشی که آینه می تواند اتاق را زیباتر کند

آیا به نظر می رسد اتاق شما چیزی را از دست داده است؟ چه اتاق شما کمی کوچک، تاریک یا ناتمام به نظر برسد، یک آینه می تواند به جهات مختلف به افزایش فضای شما کمک کند. سه راه را کشف کنید که چگونه آینه می تواند هر اتاق را زیباتر و بهتر کند.

آینه نور را بهبود می بخشد

آیا اتاق شما در گوشه ای از خانه بدون پنجره های طبیعی زیاد است؟ یکی از راه های افزایش نور طبیعی از طریق آینه است.

آینه ای که به صورت استراتژیک قرار داده می شود می تواند نور طبیعی یا منبع نوری را منعکس کند تا نور را در سراسر اتاق منعکس کند و نور موجود را به حداکثر برساند.

یک راه مطمئن برای انجام این کار آویزان کردن یک آینه در مقابل یا مجاور پنجره است. همیشه مطمئن شوید که نور منعکس شده به چشم افراد نمی رسد. می‌توانید زوایا و موقعیت‌های مختلف را آزمایش کنید تا مطمئن شوید که آینه شما نور را به‌درستی منعکس می‌کند و خیلی طاقت‌فرسا نیست.

اگر اتاق شما پنجره ندارد یا پنجره در نقطه ای عجیب قرار دارد، می توانید آینه را در کنار چراغ یا لوستر قرار دهید.

علاوه بر این، اندازه آینه نیز می تواند نقش داشته باشد. یک آینه بزرگ معمولاً بیشترین نور را منعکس می‌کند، اما اگر آینه‌های کوچک‌تر را دوست دارید، قرارگیری استراتژیک یا طرح‌های مختلف اغلب می‌تواند همان جلوه‌ای را ایجاد کند که یک آینه بزرگ می‌دهد.

یک آینه به دکور می‌پردازد

اگر اتاق شما به نظر نا تمام می رسد، یک آینه می تواند آن را تمام کند.

یک آینه می تواند به صورت زیر عمل کند:

وسط میز

اثر هنری

نقطه کانونی

تضاد دکور

چه بخواهید فقط یک آینه بزرگ برای تکمیل دکوراسیون کلی داشته باشید یا چندین آینه در سرتاسر اتاق برای هماهنگی با دکوراسیون، امکانات شما بی پایان است.

با آینه های اتاق خود بازی کنید تا بفهمید چه میزان نور برای شما راحت است. صرف نظر از اینکه نور بیشتری را ترجیح می دهید یا نور خورشید در اتاق جریان دارد، یک آینه می تواند به رسیدن به آن کمک کند.

یک آینه فضا را تقویت می کند

اگر اتاق کوچکی دارید که می‌خواهید بزرگ‌تر به نظر برسد، یک آینه می‌تواند به شما کمک کند. یک آینه با انعکاس فضای اطراف خود، توهم فضای بیشتری را ایجاد می کند.

هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه چگونه فضای خود را به بهترین نحو بزرگ کنید از این عوامل استفاده کنید:

اندازه: آینه‌های بزرگ تقریباً همیشه بهترین توهم فضای بیشتر را ایجاد می‌کنند، اما آینه‌های کوچک، به ویژه در کنار هم یا روی هم، می‌توانند زوایای و پرسپکتیوهای منحصربه‌فردی را ارائه دهند که توهم فضای اتاق را افزایش می‌دهد.

طول: هر چه یک آینه طولانی تر باشد، به نظر می رسد فضای بیشتری دارید. برای بهترین جلوه به سراغ آینه های تا کف بروید.

زاویه: یک زاویه منحصر به فرد، مانند نگه داشتن یک آینه در کنار آن، می تواند توهمات متمایزی از فضا ایجاد کند.

موقعیت: می خواهید بخشی از اتاق بزرگتر به نظر برسد؟ موقعیت مناسب می تواند به انجام آن کمک کند. شما می توانید هر کاری انجام دهید، از قرار دادن آینه در بالای شومینه گرفته تا نگه داشتن آن در کنار یک گوشه کوچک.

یک اتاق می تواند از کوچک و تنگ به بزرگ و جادار تبدیل شود – همه اینها با کمک یک آینه.

یک آینه می تواند برای هر اتاق معجزه کند. از نقش تزئینی گرفته تا افزایش نور، آینه ها ابزار ساده ای برای بهبود فضای شما هستند.

نظرات

نظری برای این مطلب درج نشده

ارسال نظر