نگهداری آسان پارکت لمینت

نگهداری آسان پارکت لمینت

این کفپوش در ضخامت متفاوتی تولید شده که کارایی آن را در مکان های مختلف افزایش داده است. طرح های زیبایی چوبی، شباهت زیادی به چوب طبیعی دارند و برای علاقمندان به سنگ های طبیعی نیز، طرح های متنوع طراحی شده است. با توجه به ماندگاری و استحکام بالای پارکت لمینت، تقاضا برای خرید و نصب آن هر روز بیشتر می شود.

اغلب خریداران در مورد نحوه رسیدگی و مراقبت از پارکت لمینت، سوال می کنند. به نظر می رسد نگرانی اصلی در مورد دشواری نظافت و نگهداری از کفپوش باشد. در این مورد جای هیچ نگرانی وجود ندارد. رویه تایل ها با لایه صاف و مسطح دکوراتیو و لمینت ضد آب پوشیده شده است. قیمت پارکت لمینت ضد آب نیز بالاتر از نوع معمولی آن است البته در نظر داشته باشیم بخاطر جنس چوب آن هیچ لمینتی صد در صد ضد آب نیست

قیمت پارکت لمینت مقرون به صرفه است و خریداران تمایل دارند همه سطوح را با آن، کف سازی کنند. در مورد اتاق پذیرایی، کفپوش اتاق خواب، پارکت لمینت راه پله و …. مشکلی وجود ندارد. البته بهتر است از این محصول در سرویس بهدشاتی استفاده نشود. پارکت لمینت های جدید، ضد آب هستند و در برابر رطوبت مقاوم شده اند اما کفپوش های pvc انتخاب بهتری برای سرویس بهداشتی هستند.

به طور کلی انواع پارکت لمینت جدید نیاز به نگهداری خاصی ندارد. رویه کفپوش های The best دارای پارافین است که مقاومت آن را در برابر آب و رطوبت افزایش داده است. این لایه موجب شده تا درخشندگی تایل ها نیز بیشتر شود. در ضمن به سادگی با یک تی نمدار یا دستمال مرطوب می توانید کف منزل را تمیز کنید.

پاکت لمینت نیاز به وکس، کف سابی یا هیچ نوع عملیات دیگری ندارد و سال های زیادی به زیبایی و شکوه اولیه باقی خواهند ماند.

نظرات

نظری برای این مطلب درج نشده

ارسال نظر