۱۵ نماد فنگ‌شویی برای داشتن خانه‌ای شاد و پرانرژی

۱۵ نماد فنگ‌شویی برای داشتن خانه‌ای شاد و پرانرژی

فنگ‌شویی شبه علمی از چین باستان است که انرژی خوب را در خانه های شما هدایت می کند. این کار را می توان با قرار دادن نمادهای فنگ‌شویی زیادی در خانه انجام داد. همچنین می‌‌توان با ساخت معماری ساختمان توسط تمرینات فنگ‌شویی آن را به نحو احسن پیاده کرد. این علم که در چند سال اخیر، بیش از پیش طرفدارانی از کل دنیا پیدا کرده است؛ معتقد است که نیروهای نامرئی طبیعت را به سمت شما هدایت می کند تا هرچه خوبی است،‌ به نفع شما باشد. بر این باور است که نمادها و شیوه‌های قرار دادن مختلف می‌توانند باعث جریان مثبت متوسط انرژی در خانه شوند. اگر جریان انرژی کند باشد، سرزندگی خانه را نیز از خود دور می کند و جریان سریع نیز رشته کار را از دست‌تان خواهد کشید. در اینجا ۱۵ نماد فنگ شویی وجود دارد که می‌توانید آنها را در خانه خود قرار دهید تا روال انرژی زندگی خود را بهتر کنید.

۱. گل‌ها

گل ها علاوه بر اینکه زیبا و سرزنده به نظر می رسند، نشاط زیادی به زندگی شما می‌بخشند. قرار دادن گل های فنگ شویی نیز برای خانه خوش شانسی و رفاه می آورد. گل های تازه بهترین انتخاب برای خانه هستند؛ زیرا زنده و حاوی انرژی‌اند. با این حال، تصاویر گل‌ها یا حتی گل‌های ابریشم نیز انتخاب نمادهای فنگ‌شویی است.

۲. نماد بودا

بودا نماینده صلح، رفاه و خوش شانسی در علم فنگ‌شویی می‌باشد. هنگامی که در حال گذراندن یک سبک زندگی پرمشغله هستید، باید راه فراری داشته باشید که آسایش را به زندگی شما بیاورد. بنابراین تصویری از بودا حال و هوای مثبت را در خانه شما افزایش می‌دهد.

۳. نماد اسب فنگ‌شویی

اسب‌ها همیشه به عنوان تصویر سنتی رفاه و موفقیت پررونق دیده می‌شوند. در فنگ‌شویی اسب‌ها نیز به عنوان نماینده شهرت و آزادی و همچنین سرعت هستند. بنابراین، تصاویر اسب‌ها اغلب در ادارات و مشاغل استفاده می‌شود. هنر اسب شامل نقاشی‌ها، تصاویر و مجسمه‌ها بسیار مورد علاقه است. نمادهای فنگ‌شویی اسب را می‌توان در سمت جنوب برای شهرت و در شمال برای شغل در خانه قرار داد.

۴. نمادهای میوه

میوه‌ها در فنگ‌شویی هدف بسیار خاصی دارند که توسط متون باستانی دیکته شده است. هلو نماد عشق، انار نماد باروری، انگور فراوانی، سیب نوید صلح و غیره است. هنگام انتخاب تصویر میوه برای نگهداری در خانه، همیشه مطابق با غریزه خود انتخاب کنید. مشخص کنید که به کدام انرژی بیشتر نیاز دارید و بر اساس آن تصمیم بگیرید.

۵. سگ‌های فو

سگ‌های فو به صورت جفت می‌آیند و حس هیبت و معما را القا می‌کنند. فو داگ‌ها به طور سنتی در مقابل کاخ‌های امپراتوری، ادارات دولتی و غیره قرار می‌گرفتند و برخی نیز هنوز وجود دارند. آنها نماد ثروت و رفاه خانواده هستند. آنها همچنین از گذشته در مقابل ورودی خانه‌های ثروتمندان دنیا قرار داده شده‌اند. این نمادهای فنگ‌شویی نماد اقتدار نیز هستند.

۶. پروانه فنگ‌شویی

پروانه ها آزادی و گشاده‌رویی را نشان می‌دهند. رنگ‌های پروانه ذهن هرکسی را که آنها را می بیند جوان می‌کند. پروانه‌ها ظریف هستند؛ اما حس انرژی مثبت قوی را در افراد القا می‌کنند. همچنین به عنوان درمان فنگ‌شویی برای عشق و عاشقی استفاده شده است. بنابراین به عنوان یک تازه ازدواج کرده می‌توانید نمادی از آنها را در اتاق خواب نگه دارید.

۷. نماد ماهی

ماهی یکی از باستانی‌ترین نمادهای فنگ‌شویی برای فراوانی و رفاه بوده و البته محبوب‌ترین ماهی، آروانای آسیایی است و بسیار مورد توجه است. آرواناهای اصیل می‌توانند قیمت بسیار بالایی داشته باشند. آکواریوم‌های فنگ‌شویی یک درمان قوی فنگ‌شویی برای جذب ثروت در خانه‌ها هستند. همچنین می توانید تصاویر ماهی، نقاشی یا حتی پوشش شیشه های رنگی به شکل ماهی را انتخاب کنید.

۸. فنگ شویی پرندگان

نمادهای فنگ شویی پرندگان درمانی برای زیبایی، آزادی و الهام بوده است. انسان‌ها در طول نسل‌ها به پرندگان نگاه کرده‌اند و مجذوب زیبایی بی‌نظیر آنها و طلسم آوازهای شگفت‌انگیزشان شده‌اند. بنابراین، تصویر پرندگان این زیبایی و الهام اولیه را برای نسل‌ها به خانه‌ها اضافه می‌کند.

۹. درخت جواهر

تا آنجا که نمادهای فنگ‌شویی پیش می‌روند، درخت جواهر زیباترین افزودنی برای خانه‌هاست. آنها به طور سنتی از جواهرات مختلف ساخته شده‌اند که هدف خاص خود را دارند. از درخت نگین یشم یا حتی انگشتر آن می‌توان برای درمان سلامتی استفاده کرد.

۱۰. اژدها

اژدها از دیرباز به عنوان نماد قدرت استفاده می‌شود. علاوه بر آنچه در باور فنگ‌شویی، اژدها مظهر انرژی یانگ یا مردانه است. در حال حاضر اژدها در رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شوند و با توجه به محل قرارگیری خود در خانه می‌توانند درمان کارکردهای مختلف باشند. اژدهای سبز قرار گرفته در شرق خانه می‌تواند سلامتی را تداوم بخشد و اژدهای طلایی که در خانه شما قرار می‌گیرد می‌تواند از ثروت و فراوانی استقبال کند.

۱۱. گره عرفانی

گره عرفانی از ترکیب گره‌های شش برابر بی‌نهایت تشکیل شده است. این بدان معناست که گره نماد تداوم و یک زندگی شاد طولانی و پر از خوشبختی است. گاهی اوقات به عنوان گره بی پایان نشان داده می‌شود. به نظر می‌رسد این نماد دم خود را می بلعد و این نماد خوشبختی است. در بودیسم گره عرفانی یکی از ۸ نماد اقلام فرخنده جادویی است.

۱۲. لاک پشت محافظ

لاک پشت یکی از قوی‌ترین نمادهای حفاظت از فنگ‌شویی است. لاک پشت به عنوان یک حیوان بی‌آزار، یکی از حیوانات محافظ اصلی انرژی خوب فنگ‌شویی در نظر گرفته می‌شود. لاک پشت سیاه به عنوان یکی از قدرتمندترین نمادهای فنگ‌شویی می‌باشد.

۱۳. خفاش فنگ‌شویی

خفاش که احتمالاً یکی از کمتر رایج‌ترین نمادهای فنگ‌شویی است؛ با این حال به طور سنتی به عنوان نماد ثروت و رفاه دیده می‌شود. این به این دلیل است که کلمه “فوک” برای خفاش‌ها نیز در چینی به معنای رفاه است.

۱۴. چی‌لین

چی‌لین موجود افسانه‌ای چینی است که دارای سر اژدها، بدن اسب و فلس ماهی کپور است. به طور سنتی به عنوان یک فنگ‌شویی با موقعیت سلطنتی بالاتر در مقایسه با سایر نمادهای فنگ‌شویی دیده می‌شود. چی‌لین که به عنوان تک شاخ چینی نیز شناخته می‌شود، اتفاقاً به صاحب خود بسیار وفادار بوده و بسیار محافظ است.

۱۵. قورباغه فنگ‌شویی

قورباغه فنگ‌شویی در فرهنگ چینی به عنوان نمادی از ثروت در نظر گرفته شده است. اغلب گفته می‌شود که قورباغه برای خانه ثروت و رفاه می‌آورد.

بنابراین، برای به ارمغان آوردن شانس و کامیابی بیشتر، می توان این نمادهای فنگ‌شویی را در خانه قرار داد. شما باید در انتخاب نمادهایی که نیازهای شما را برآورده می‌کنند هوشیار باشید. فراموش نکنید، این یک خرافه نیست. هرآنچه که باور به آن شما را شاد یا پرانرژی نگه دارد، ارزش پیاده‌سازی را دارد. با دقتی اندک درک خواهیم کرد این شبه علم شاید ناخواسته و بدون دانش، ولی توسط گذشتگان ما تا حد زیادی پیاده شده‌است.

 

نظرات

نظری برای این مطلب درج نشده

ارسال نظر