نصب سریع و آسان

نصب سریع و آسان

در میان سایر کفپوش های بازار( سنگ و سرامیک)، محصولات کلیکی بسیار سریع تر نصب می شوند.  هر دو نوع پارکت لمینت فوم دار و بدون فوم به روش کلیک در هم قفل می شوند. این اتصال به گونه ای است که به سادگی تایل ها از هم جدا نمی شوند و نمی شکنند. در مورد بهترین پارکت لمینت ایرانی های فوم دار نیازی به زیر سازی نیست و بر روی هر سطح صاف و همواری می توان کفپوش را نصب کرد. معمولا این پارکت ها برای نصب روی سیستم گرمایش از کف مناسب هستند.

خرید پارکت لمینت های بدون فوم برای کف ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری مناسب است. نحوه اتصال این محصولات نیز به صورت کلیک نر و مادگی است اما از قبل یک لایه فوم روی سطح کار اجرا می شود. فوم سرتاسری جهت جلوگیری از صدای لمینت به هنگام راه رفتن موثر است.

این محصول بدون نیاز به چسب و ملات سیمان، قابل نصب است. بنابراین عملیات نصب با سرعت بیشتری انجام می دهد. نکته مهم اینکه برای برش تایل ها در محل مشخص، از اره دستی یا کاتر استفاده می شود که به سرعت اجرای پارکت افزوده است. در صورتی که سطح مورد نظر هم سطح باشد حتی خودتان هم می توانید کفپوش را در مدت زمان کوتاهی و به آسانی نصب کنید. در پروژه هایی که نیاز به تسطیح کف دارد بهتر است از یک نصاب حرفه ای کمک بگیرید.

نظرات

نظری برای این مطلب درج نشده

ارسال نظر