طرح های نصب پارکت لمینت !

طرح های نصب پارکت لمینت !

طرح های نصب پارکت لمینت !

پارکت لمینت ها بعد از پارکت های چوبی بسیار مورد استفاده و توجه بوده اند و در دکوراسیون های مدرن از آن ها بسیار استقبال می‌شود. پارکت لمینت زیبایی منحصر به فردی دارد و چون از چوب ساخته شده است به نحوی طبیعت را به خانه می‌آورد. برای نصب پارکت لمینت ها باید حتما از متخصصان و نصابان ماهر استفاده کنیم تا در آینده مشکلی پیش نیاید.

برای نصب پارکت لمینت طرح های مختلفی وجود دارد و حتما باید سعی شود به اندازه ی مکان توجه داشته باشید و متناسب با آن پارکت لمینت خود را به هر طری که دوست دارید نصب کنید.

هفت هشتی یا جناغی

یکی از طرح های بسیار جذاب برای نصب پارکت لمینت ها طرح جناغی است که تایل پارکت ها  به هم عمود هستند و در امتداد هم نیستند. از دور که به پارکت لمینت ها نگاه می‌کنید آن ها به شکل مثلث هستند. این نوع نصب ها هزینه بر هستند و نیازمند پرداخت بیشتری هستند.

                                                                              طرح جناغی در نصب پارکت

طرح سبدی یا پارچه ای

طرحی که شما می‌توانید از دو رنگ پارکت در آن استفاده کنید و یک در میان از رنگ مختلف استفاده کنید. در این طرح نسبت به سلیقه افراد و نسبت به حالت دیوار به صورت عمودی یا موازی نصب می‌شوند.

طرح آجری

یکی از طرح هایی که بسیار زیاد با آن روبرو می‌شوید و اکثر مکان ها تایل های پارکت لمینت را به این صورت نصب می‌کنند. البته بعضی از افراد این مدل نصب را یکنواخت می‌دانند ولی توجه داشته باشید برای اتاق های کوچک این نوع نصب بسیار مناسب می‌باشد چون اتاق را شلوغ نشان نمی‌دهد. در این نوع نصب از پارکت لمینت های ساده و یا پارکت هایی که طرح دنده ای دارند هم می‌توان استفاده کرد.

                                                                                         طرح آجری در منزل

طرح ورسای

یکی دیگر از طرح های نصب که بسیار ساده می‌باشد و راحت نصب می‌شود طرح ورسای می‌باشد. قطعات تایل طرح ورسای گران تر هستند ولی قیمت نصب آن ها به علت راحتی ارزان تر می‌باشد.

گروه هاوین با برند پارکت بوهمبرگ بزرگترین تولید کننده پارکت لمینت در ایران، با تلاش های روز افزون خود سعی دارد بهترین و با کیفیت ترین پارکت لمینت ها را ساخته و روانه بازار نماید و البته این پارکت لمینت ها دارای استاندارد ملی نیز هستند که کار را با ارزش تر نیز می‌نماید.

سخن آخر

طرح های مختلفی برای نصب پارکت لمینت وجود دارد و حتما به فضای خود توجه نمایید و طری را که با سلیقه شما جور در می‌آید را انتخاب نمایید تا با گذشتن چند وقت نیز آن ها را دوست داشته باشید.

نظرات

نظری برای این مطلب درج نشده

ارسال نظر