انتخاب بهترین پارکت لمینت برای آشپزخانه !

انتخاب بهترین پارکت لمینت برای آشپزخانه !

آشپزخانه یکی از مهم ترین مکان ها در خانه است. مکانی برای تجمع افراد خانواده و صرف وعده های غذایی در آن است. بنابراین زیبایی این مکان خیلی مهم است، و یک عامل کلیدی در زیبایی آشپزخانه، کفپوش های آن می­باشد، پس در انتخاب بهترین پارکت لمینت برای آشپزخانه توجه بسیاری داشته باشید.

                                                                             انتخاب بهترین پارکت لمینت

 

اما وقتی صحبت کفپوش ها به میان می­آید، یکی از گزینه ها پارکت لمینت ها هستند که تاثیر بسیار زیادی در دکوراسیون آشپزخانه دارند. اما اساسی ترین مشکل هم از اینجا شروع میشود که ما چطور پارکت لمینت آشپزخانه خود را انتخاب کنیم.

                                                                                 پارکت لمینت در آشپزخانه

 

پارکت لمینت مناسب آشپزخانه

مهم ترین نکته در کفپوش آشپزخانه مسئله تمیزی آن است، دقت داشته باشید که پارکت لمینت انتخابی، مقاوم در برابر رطوبت باشد چون آشپزخانه از مکان هایی است که بیشتر از مکان های دیگر خانه در معرض رطوبت قرار دارد، البته باید توجه داشت باشید که در هنگام شستشوی پارکت مراقب مواد شوینده باشید و از مواد شوینده معمولی استفاده نکنید.

نکته ای که باید در نصب پارکت لمینت دقت شود

به هر یک از ورقه های پارکت لمینت تایل می­گویند و این تایل ها باید کاملا درست کنار هم نصب شوند و بر روی زمین صاف و هموار قرار گیرند به همین دلیل نصب پارکت لمینت ها را حتما به متخصصان بسپارید.

                                                                        انتخاب بهترین پارکت برای آشپزخانه

 

انتخاب رنگ، قدم بعدی

اتنخاب رنگ خود عامل مهمی در فرایند خرید پارکت لمینت است. برای انخاب رنگ مناسب باید فاکتور های مهمی را در نظر بگیرید. به عنوان مثال رنگ های روشن آشپزخانه شما را بزرگتر نشان می­دهند.

شما می­توانید هم از پارکت لمینت های رنگ تیره و هم از پارکت لمینت های رنگ روشن استفاده کنید و حتما در انتخاب یکی از این دو مورد به وسایل و دکور آشپزخانه توجه کنید.

اگر رنگ روشن را ترجیح دهید فضای آشپزخانه را شاد تر میکند و به نور مصنوعی(لامپ) کمتری نیاز میشود و اگر دیوار های و وسایل آشپزخانه هم رنگ روشن و یا خاکستری روشن باشند می­تواند فضای خیلی عالی ایجاد کند.

                                                                              تناسب رنگ در آشپزخانه

 

با انتخاب رنگ های تیره در پارکت لمینت ها اگر وسایل و رنگ دیوار های آشپزخانه روشن هستند، می­توانید کنتراست ایجاد کنید فقط دقت کنید که در این کار افراط نکنید.

                                                                              پارکت تیره رنگ در آشپزخانه

 

جمع بندی

طبق نکاتی که بررسی کردیم، شما با توجه به بودجه خودتان و دکوراسیون آشپزخانه ی خود می­توانید بهترین پارکت لمینت را انتخاب کنید. با انتخاب پارکت لمینت مناسب شما میتوانید چندین سال از فکر پوشش کف خود راحت باشید.

 

البته شما میتوانید پارکت لمینت خود را از گروه هاوین با برند پارکت بوهمبرگ، بزرگترین تولید کننده پارکت لمینت در ایران، که سعی در تولید محصول ایرانی و با کیفیت عالی دارد، انتخاب کنید.

                                                                         تناسب رنگ پارکت و آشپزخانه

 

نظرات

نظری برای این مطلب درج نشده

ارسال نظر