راهنمای سریع برای طراحی مناسب کابینت آشپزخانه

راهنمای سریع برای طراحی مناسب کابینت آشپزخانه

راهنمای سریع برای طراحی مناسب کابینت آشپزخانه

یک طراحی کارآمد کابینت آشپزخانه به شما این امکان را می دهد که تمام اقلام ضروری خود را سریع پیدا کنید. همچنین، شما نباید بخواهید خود را در موقعیت های دشواری قرار دهید تا مواد مناسب، برای غذاهای خود در زمان پخت پیدا کنید. شاید این سوال برای شما پیش بیاید که اگر چیدمان آشپزخانه مدرن فعلی شما مناسب نباشد، باید چه کاری انجام دهید؟ شما باید همه کابینت های آشپزخانه را بررسی نموده و طرحی را ارائه دهید که با سبک زندگی خانواده شما مطابقت داشته و هر گونه نیاز منحصر به فردی را برآورده کند.

بیایید به اجزای مختلف کابینت آشپزخانه نگاهی بیندازیم تا ببینیم چه چیزی برای خانه شما مناسب است.

مواد

مطمئنا، مجموعه قفسه های تخته سه لا و روکش های لمینت در آشپزخانه ماندگاری بیشتری دارد. این ترکیب نه تنها ماندگاری طولانی داشته و ضد آب است، بلکه از نظر هزینه نیز ترکیبی به صرفه محسوب می شود. لمینت در رنگ‌ها و پوشش‌های مختلف موجود بوده و به شما اجازه می‌دهد تا طرح و رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

بهینه سازی فضا

اگر مرتب آشپزی می کنید، به آشپزخانه ای با حداکثر فضای ذخیره سازی نیاز دارید. در صورت داشتن آشپزخانه ای بزرگ و جادار، مناطق پخت و پز جداگانه به شما کمک می کند تا از فضا بهتر استفاده کنید. ما نصب کابینت های دیواری پایه دار را برای استفاده بهینه از فضا و حداقل بهم ریختگی میز پیشنهاد می کنیم. علاوه بر این شما می‌توانید یک واحد انباری با کابینت‌های متعدد برای قرار دادن ظرف و سطل‌ها انتخاب کنید.

الزامات منحصر به فرد

برای آشپزخانه ای که برای پخت و پز معمولی طراحی شده است، یک اجاق گاز می خواهید. همچنین می توانید اجاق گاز یا وسایل دیگر را انتخاب کنید. اگر دستگاه‌های داخلی را انتخاب می‌کنید، ممکن است طراحی کمد آشپزخانه سفارشی بهینه‌سازی شده برای حفظ هر اینچ از فضای اطراف واحد را بخواهید. اگر آشپزخانه بزرگی دارید، می توانید به دنبال یک فضای اضافی باشید، اما فراموش نکنید که یک جزیره بسازید.

اگر مرتب آشپزی نمی کنید یا آشپزی شما محدود به آخر هفته است، می توانید کابینت های کمتری را در منطقه آشپزی خود انتخاب کنید. اگر مرتباً از بیرون غذا سفارش می دهید، کابینت های اضافی را کنار بگذارید. قفسه های بسته را انتخاب کنید تا گرد و غبار در طول سال ها جمع نشود. آیا شما عاشق قهوه صبح هستید؟ می‌توانید یک دستگاه قهوه‌ساز روی میز نصب کنید تا هر روز صبح یک لیوان قهوه داغ تازه دم کنید.

اگر یک آشپز حرفه ای هستید که در خانه کار می کند، فضای آشپزی را با در نظر گرفتن نیازهای آنها برنامه ریزی کنید. آشپزخانه به جای اجاق معمولی نیاز به نصب اجاق پیشرفته دارد. علاوه بر این، آنها ممکن است به وسایل متعددی مانند میکسرهای سنگین نیز نیاز داشته باشند، بنابراین نیاز به تجهیزات داخلی در آشپزخانه را شناسایی کنید.

رنگ ها و سبک ها

با توجه به تجربه ما در طراحی آشپزخانه های جمع و جور، مشاهده کرده ایم که طرح های مینیمال بیشتر در بازار ترند هستند. با شلوغی کمتر و عملکرد بیشتر، طرح مینیمالیستی تقاضای زیادی دارد. محتمل ترین دلیل برای همین این است که آنها از نظر زیبایی شناسی جذاب هستند، با پالت های سایه خنثی و طرح های ساده و در عین حال شیک، و همچنین بسیار کارآمد هستند.

هزینه

اگر نیاز به آشپزخانه ای دارید که مطابق با نیاز شما ساخته شده باشد، باید طرح های کابینت آشپزخانه سفارشی را انتخاب کنید. این ها با تکیه بر عوامل مختلف می توانند از نظر قیمت خوشایند یا گران باشند. این شامل بزرگی فضای آشپزی شما، نحوه تقسیم بندی آن برای عملکرد، مقدار فضای ذخیره سازی مورد نیاز و وسایلی است که باید نصب شوند.

جمع بندی

با توجه به نکاتی که در بالا اشاره شده می‌توانید کابینت مناسب خود را انتخاب و طراحی نمایید و از آن لذت ببرید.

نظرات

نظری برای این مطلب درج نشده

ارسال نظر