جدیدترین کفپوش‌ها را بشناسید

جدیدترین کفپوش‌ها را بشناسید
شناخت جدیدترین ها همواره مورد توجه بشر بوده است. این موضوع در مورد دکوراسیون داخلی و شناخت معماری ها و چیدمان نیز مستثنا نیست! در این فرصت، قصد داریم ترند ترین کفپوش های تولید شده و جدیدترین طراحی ها را در این متن بیاوریم:
کفپوش‌های چوبی احیا شده: کف‌های چوبی احیا شده ظاهری منحصربه‌فرد را ارائه می‌کنند که با چوب جدید نمی‌توان آن را یافت. این نوع کفپوش از چوب های نجات یافته از ساختمان های قدیمی و سایر منابع ساخته می شود. بسیاری از صاحبان خانه ها، چوب اصلاح شده را به دلیل جذابیت روستایی و مزایای زیست محیطی آن انتخاب می‌کنند و این بسیار قابل احترام و هنرمندانه است.
 
 
کفپوش تخته ای پهن: کفپوش های تخته ای عریض به دلیل ظاهر و دوام منحصر به فرد خود به طور فزاینده ای محبوب می‌شوند. این نوع کفپوش در عرض‌های مختلف از تخته های پهن ۴ اینچی تا تخته های پهن ۱۶ اینچی موجود است. این یک راه عالی برای افزودن شخصیت به خانه در عین حفظ ظاهر مدرن است.
 
 
کف‌های چوبی خراشیده شده یا تراش داده با دست: کف‌های چوب سخت خراشیده شده به دلیل ظاهر و دوام منحصربه‌فردشان به طور فزاینده‌ای محبوب می‌شوند. این نوع کفپوش با دست ساخته می‌شود و معمولا از چوب جامد یا چوب مهندسی ساخته می‌شود. این نوع کفپوش برای کسانی که خواهان ظاهری روستایی و کنجکاوانه در خانه خود هستند، عالی است.
 
 
کفپوش‌های چوبی مهندسی شده: کفپوش های چوبی مهندسی شده به دلیل دوام و نصب آسان به طور فزاینده‌ای محبوب می‌شوند. این نوع کفپوش از چندین لایه چوب تشکیل شده است که به هم چسبیده اند. این یک انتخاب عالی برای کسانی است که می خواهند یک کفپوش قابل اعتماد و بادوام داشته باشند.
 
 
کفپوش بامبو: کفپوش بامبو به دلیل مزایای سازگار با محیط زیست و ظاهر منحصر به فرد آن به طور فزاینده ای رواج خواهد یافت؛ چرا که در سال جاری میلادی در دنیا بیشترین توجه را به محیط زیست شاهد هستیم. بامبو یک گیاه سریع رشد است که بسیار بادوام است.
 
 
 
کفپوش‌های چوبی سفید شسته شده: امسال بازگشت بزرگی از کفپوش‌های سنتی سفید شسته شده، دیده می‌شود. به زودی این روند بیشتر و بیشتر در سراسر کشور ما نیز گسترش می‌یابد. این سبک آرام در خانه های روستایی استفاده شده است و همچنین حس ساحلی را به شما می دهد. کفپوش های چوبی سفید شسته شده، خانه شما را بسیار روشن، بزرگ و مدرن نشان می دهد، خوبی کفپوش های سفید شسته شده این است که در مقایسه با کف های تیره تر، آلودگی کمتری نشان می دهند. اگر به دنبال ایجاد ظاهر خانه های انگلیسی هستید، این گزینه برای شما عالی خواهد بود.
 
ترندهای کف چوبی عسلی، کرم و سفید: رنگ‌های تیره در سال آینده کنار گذاشته می‌شوند تا راه را برای مینیمالیسم و تطبیق‌پذیری برخی از رنگ‌های روشن و گرم در کفپوش‌های چوبی مهندسی شده باز کنند. سایه هایی مانند عسلی، کرم و سفید در تمامی طبقات آپارتمان های لوکس، خانه‌ها، انبارها و سایر فضاهای تجاری به عنوان یک بوم که به راحتی می‌تواند با هر نوع زیبایی شناسی از روستایی گرفته تا صنعتی ترکیب شود، استفاده می شود و به فضا روح می‌بخشد.
 
 
ترندهای کفپوش هاردوود(چوب سخت) در سال ۲۰۲۳، همه ساله محبوبیت بیشتری پیدا می‌کنند و محصول انتخابی برای اکثر صاحبان خانه‌ها هستند. به مرور سایر محصولات کفپوش از ظاهر کفپوش های چوبی مانند وینیل، لمینت و چینی تقلید می‌کنند؛ زیرا اکثر مردم، جنس واقعی را ترجیح می‌دهند.  چوب سخت نه تنها طبیعی است، بلکه گرم و کلاسیک است و می‌تواند بیش از یک قرن دوام بیاورد. با تغییر روند طراحی داخلی، می‌توانید رنگ و پوشش کف چوبی را تغییر دهید و ظاهری دنج و خانگی تر برای خانه شما ایجاد کنید. ارزش ملک افزایش می یابد، به همین دلیل است که اکثر صاحبان خانه کفپوش‌های چوبی را انتخاب می‌کنند.

نظرات

نظری برای این مطلب درج نشده

ارسال نظر