ایده های دکوراسیون منزل

ایده های دکوراسیون منزل

اگر خانه خود را از بالا به پایین به‌روزرسانی می‌کنید، یا فقط می‌خواهید رنگ‌های زیبای فصلی خود را اضافه کنید یا طرح‌های رنگی خود را با سایه‌ای جدید تغییر دهید، این ایده‌های دکوراسیون خانه عالی هستند. یا اگر به دنبال ایده‌های تزیینی هوشمندانه، نکات مفید دکور منزل یا ایده‌های ساده خانه هستید تا خانه خود را خانه‌دار و زیبا جلوه دهید، این  توصیه های تخصصی، برای شما مناسب است.

خانه خود را برای آرامش تزئین کنید

جن ایبرت، معاون سردبیر (دیجیتال) Homes & Gardens می گوید: «دلایل بسیار خوبی برای یافتن ایده های اتاق نشیمن دنج وجود دارد. چه به این دلیل که پاییز فرا رسیده است و شما احساس می کنید که نیاز دارید در یک فضای گرم و آرام در داخل خانه باشید، یا به این دلیل که می خواهید خانه شما بهشتی از یک زندگی کاری پرمشغله باشد، راه های زیادی برای دنج جلوه دادن یک خانه وجود دارد.

موثرترین آنها از طریق ایده های رنگ اتاق هستند. معرفی یک ترکیب رنگ برای اتاق هایی با سایه های خاکی یا ادویه ای، و ترکیب آنها با بافت های طبیعی یا قابل لمس.

به خانه خود یک به روز رسانی فصلی بدهید

اگر دوست دارید خانه خود را برای فصل تزئین کنید، یکی از راه‌های تغییر همه چیز این است که به طور مرتب رنگ ورودی خود را تغییر دهید. این نیازی به تزیین کل فضا ندارد – به سادگی رنگ آمیزی یک یا دو دیوار در سایه ای که منعکس کننده حال و هوای فصل است می تواند تفاوت را ایجاد کند.

خانه خود را برای رفاه تزئین کنید

بیشتر و بیشتر از ما به دنبال «ایده‌های اتاق شاد» هستیم تا خانه‌هایی بسازیم که نه تنها ظاهر خوبی دارند، بلکه احساس خوبی نیز دارند.

سارا اسپیتری می‌گوید: «تعیین ایده‌های اتاق شاد دشوار است، زیرا چیزی که یک فرد را خوشحال می‌کند با چیزی که فرد دیگر را خوشحال می‌کند متفاوت است. با این حال، متخصصان رنگ و متخصصان سلامت موافق هستند که فضاهای نامرتب که دارای بافت های طبیعی فراوان و رنگ زرد هستند، به احتمال زیاد برای حواس بیشتر ما جذاب هستند.

نور را به اتاق خود بیاورید

جو بیلی، معاون سردبیر خانه ها و باغ ها (چاپ) و صاحب سبک، می گوید: اطمینان از داشتن هر چه بیشتر نور در اتاق، کلید موفقیت هر دکوراسیون خانه است. این البته به معنای نور روز است که باعث می‌شود اتاق گرم‌تر، بزرگ‌تر و خوش‌آمدتر به نظر برسد. شما می توانید با تجدید نظر در ایده های پرده های حجیم، بی نظمی و تزئین با رنگ های روشن، این را تقویت کنید.

اما باید به نور مصنوعی نیز توجه یکسانی داشت: به این معنی که اطمینان حاصل شود که هر اتاق دارای ترکیبی متعادل از نور محیطی، لهجه و وظیفه در هر فضا است. هرگز، اگر می توانید به آن کمک کنید، به یک لامپ سربار تکیه نکنید.

ذخیره سازی و سازماندهی را در اولویت قرار دهید

اگر ایده‌های ذخیره‌سازی و ایده‌های سازمان‌دهی خانه را به حداکثر نرسانده باشید، ایده‌های دکوراسیون منزل شما نمی‌توانند بدرخشند، به خصوص اگر وظیفه سازماندهی فضاهای کوچک را دارید.

سارا اسپیتری می‌گوید: «در تجربه من از بازسازی و بازسازی خانه‌های شهری، گنجاندن فضای ذخیره‌سازی داخلی که بتواند از هر اینچ فضا استفاده کند، حیاتی است. اگر بتوانید آن ذخیره سازی را دو منظوره یا چند منظوره کنید، حتی بهتر است.

روی قلب خانه تمرکز کنید

همانطور که قبلاً گفتیم، دکور خانه نباید فقط به این باشد که یک خانه چگونه به نظر می رسد، بلکه باید احساسی را در شما ایجاد کند، و این بر اساس نحوه استفاده شما از آن است. بنابراین، خانواده شما دوست دارند بیشترین زمان را در کدام اتاق بگذرانند؟ آشپزخونه غذاخوری؟ اتاق خانواده؟ آیا این بهترین چیزی است که می تواند باشد؟ یا می‌توانید ایده‌های دکور خانه را بهبود ببخشید تا آن را خوش‌آمدتر و اجتماعی‌تر کنید؟

به هر حال، نشیمنگاه و چیدمان اتاق حیاتی است: ایده‌های اتاق نشیمن مقطعی که در بالای فرش و دور یک میز قهوه جمع می‌شوند، به همان اندازه به احتمال زیاد فضایی دلپذیر و دلپذیر را تضمین می‌کنند که صندلی‌های جزیره آشپزخانه که به آشپز اجازه می‌دهد بخشی از گفتگو باشد. . عنصر دیگر دکوراسیون خانه که باید روی آن تمرکز کرد؟ رنگ اتاق: همانطور که قبلاً گفتیم، سایه های گرمتر پذیرایی بیشتری دارند و شما را به ماندگاری دعوت می کنند.

یک طرح خنثی را با جزئیات ظریف بلند کنید

افزودن ساده رنگ طلایی بر روی ساختار قفسه‌بندی ایده‌ای فوق‌العاده برای هر کسی است که جزئیات روح‌بخش را برای ایده‌های اتاق خنثی خود در نظر می‌گیرد. کلید ظرافت است.

قاب های پنجره را با یک سایه برجسته رنگ آمیزی کنید

افزودن رنگ های تاکیدی نیازی نیست تنها از طریق لوازم جانبی انجام شود. می توانید از رنگ استفاده کنید.

ساده ترین ایده های دکوراسیون منزل چیست؟

ساده ترین ایده های دکوراسیون خانه همه چیز در مورد رنگ است. استفاده از ایده های رنگ آمیزی ماجراجویانه، ظریف یا جسورانه برای انتخاب رنگ های برجسته، گره زدن فضاهای با پلان باز و حتی ایجاد یک رشته رنگی از اتاقی به اتاق دیگر، یک تکنیک ساده برای تقویت دکوراسیون منزل شما است.

چگونه می توانم خانه خود را با بودجه کم تزئین کنم؟

تزیین خانه با بودجه مناسب بهتر است با رنگ انجام شود. ترفندهای رنگ آمیزی نسبتاً گران هستند اما می توانند به طور جدی متحول شوند. آنها فقط برای رنگ آمیزی دیوارها استفاده نمی شوند. می توانید مبلمان و حتی کفپوش را با رنگ اصلاح کنید. برای هر کسی که به دنبال ایده های ارزان قیمت برای تغییر دکوراسیون اتاق نشیمن است، ارزش دانستن این نکته را دارد که حتی یک جزئیات کوچک، مانند قاب درب رنگ شده، می تواند فضای شما را با هزینه بسیار کمی تقویت کند.

نظرات

نظری برای این مطلب درج نشده

ارسال نظر